Jak nakupovatLodní doprava Nabízíme rychlou přepravu do celého světa. Obvykle je doba dodání asi 3-5 pracovních dnů. Objednávky budou odeslány do 48 hodin, po odeslání objednávky náš zákaznický servis pošle poštu s čísly pro sledování. Pokud jste o vaší objednávce nezískali žádné informace, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Zkontrolujeme to. Objednávky mohou být zpožděny z důvodů: 1. Adresy "Bill To" a "Ship to" nejsou stejné. 2. Proud produktu je na skladě. 3. Objednávka čeká na schválení a ověření úvěru. Návrat a výměnné politiky Jako velkoobchod a maloobchodník je naším cílem udržovat dlouhodobé obchodní vztahy s klienty. Doufám, že pochopíte, že přijímáme pouze výnosy za výměnu nebo vrácení peněz z následujících důvodů: 1. Chyby při přepravě 2. Poškozené položky 3. Nespokojenost (podrobnosti) O "Nespokojenost" povolujeme změnu velikosti nebo výměnu jiného stylu do 3 dnů, nezapomeňte nám poslat své jméno a ID objednávky, pokud chcete změnit různé velikosti nebo barvu. pokud je cena druhého zboží vyšší, musíte zaplatit dodatečný poplatek a také zaplatit poplatek za znovuzískání, poplatek za zaslání Western Union Union. Pokud je z kreditu odečtena vrácená položka, náklady na dopravu (20 USD), poplatek za znovuzískání a 15% nenávratná platba kreditní kartou. Zrušit zásady pro objednávky Pokud chcete objednávku zrušit, obraťte se na zákaznický servis po objednání do 6 hodin předtím, než položka nedodá. Omlouvám se, že nemůžeme zrušit objednávku, když je odletíme. Děkuji za pochopení. Pokud trváte na zrušení vaší objednávky, dodržujte naše zásady vrácení. Pozor: 1. Veškeré výměnné nebo vrácené produkty musí zachovávat původní stav, který by nebyl opotřebován, změněn nebo omyt, se všemi značkami připojenými. 2. Pokud obdržíte svůj předmět, musíte nás kontaktovat v rámci 3 dnů. Doufám, že se můžeme vzájemně porozumět. Jakékoli dotazy nám pošlete; budeme se zabývat všemi záležitostmi a spolupracovat s vámi, abychom to vyřešili. |